Remalia Club  

Επιστροφή   Remalia Club > Το Remalia Club ... > Βλέπει ... > Ταινίες

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 10-06-09, 14:16   #1
Frank
Consigliere
 
Το avatar του χρήστη Frank
 
Εγγραφή: 24-05-2008
Περιοχή: Dark Side
Μηνύματα: 19.267
Frank έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Προεπιλογή Τσόντα και πάσης Ελλάδος



Τσόντα και πάσης Ελλάδος των Θανάση Αντωνίου, Θώμης Μελίδου, Χαράλαμπου Νικόπουλου

H σύγχρονη ιστορία της ελληνικής τσόντας, με την έννοια της οπτικοακουστικής και έντυπης «βιομηχανίας», ξεκινάει τις πρώτες μεταπολεμικές δεκαετίες. Οι Ελληνες ήρθαν σε επαφή με τις αμερικανικές και ευρωπαϊκές ερωτικές ταινίες στα τέλη της δεκαετίας του ‘60, ως «τσόντα» (δηλαδή πρόσθετο) στο κανονικό πρόγραμμα κινηματογραφικών προβολών (εξ ου και η ονομασία), ενώ το ίδιο διάστημα άρχισε και στη χώρα μας η ανάπτυξη του σχετικού περιοδικού Τύπου: Ιταλικά, στην πλειονότητά τους, περιοδικά έρχονται σε κούτες με φιλμ στην Ελλάδα, μεταφράζονται πρόχειρα, γίνεται η υποτυπώδης ένθεση των κειμένων, μοντάρονται στο χέρι και στέλνονται στο τυπογραφείο με κωμικούς τίτλους και έτσι, προχειροφτιαγμένα και κακοτυπωμένα, φτάνουν στα χέρια των αναγνωστών τους, προκαλώντας αναστάτωση.

Λίγο αργότερα ξεκινάει (και) στην Ελλάδα μια μικρή, βιοτεχνικής μορφής και βραχύβια παραγωγή ελληνικών πορνοταινιών, η οποία στηρίχθηκε (τεχνικά κυρίως) σε ορισμένους ανθρώπους του παλαιού ελληνικού κινηματογράφου, άνθισε στους πέριξ της πλατείας Ομονοίας κινηματογράφους και άφησε πίσω της cult ταινίες, αξέχαστες ατάκες και ορισμένες θρυλικές πλέον μορφές πρωταγωνιστών.



Από την εγχώρια παραγωγή θα αναδειχθούν cult ήρωες (Κώστας Γκουσγκούνης, Τέλης Σταλλόνε), η πρωταγωνίστρια Τίνα Σπάθη και δίπλα τους, αλλοδαπές στην πλειονότητά τους «ηθοποιοί» οι οποίες, κατά την ομολογία των ιστορικών παραγωγών και των σκηνοθετών, «αλιεύονταν» στην Πλάκα ή το Μοναστηράκι και έναντι μιας καλής για την εποχή αμοιβής, έπαιζαν σε ταινίες που, θεωρητικά, δεν θα εμφανίζονταν ποτέ στις χώρες τους.

Τη δεκαετία του ‘80 η άνθιση του βιντεοκλάμπ οδήγησε σε έκρηξη της διακίνησης και κατανάλωσης εισαγόμενων πορνοταινιών. Ακολούθησαν οι μαζικές εισαγωγές ξένων ανδρικών περιοδικών εξαίρετης πλέον τυπογραφικής και φωτογραφικής ποιότητας, αποκτήσαμε το δικό μας Playboy (και Penthouse και Hustler) και εκδόθηκαν τα πρώτα «σοβαρά» ελληνικά πορνοπεριοδικά, που εκτός από φωτογραφίες περιείχαν και αγγελίες γνωριμιών.

Η εμφάνιση της συνδρομητικής τηλεοπτικής πλατφόρμας στις αρχές της δεκαετίας του ‘90 έφερε την τσόντα στα σπίτια μας, τα περιφερειακά αττικά κανάλια πήραν επάξια τη (μεταμεσονύκτια) σκυτάλη και στη συνέχεια, το ίντερνετ ήρθε για να επαναπροσδιορίσει (μια για πάντα, όπως φαίνεται) την έννοια του πορνό. Το ίντερνετ είναι το νέο απέραντο βασίλειο της τσόντας και μαζί με αυτό κάθε ψηφιακό μέσο που μπορεί να συνδεθεί σε αυτό. Ο λόγος για τα κινητά τηλέφωνα: Μετά το κατέβασμα (download) τραγουδιών ήρθε η ώρα για το κατέβασμα αισθησιακών φωτογραφιών και βίντεο.



«Καυτή» επιστροφή
κατά μια έννοια η ελληνική πορνογραφία έχει μια «δεύτερη ευκαιρία», καθώς εδώ και μερικά χρόνια γυρίζονται και πάλι ταινίες ελληνικής παραγωγής, κυκλοφορούν βιβλία για την ιστορία του ελληνικού ερωτικού κινηματογράφου, επανεκδίδονται χαρακτηριστικές cult ταινίες των πρώτων χρόνων, πρωταγωνιστές της δεκαετίας του ‘70 δίνουν συνεντεύξεις και τιμώνται σε ειδικές εκδηλώσεις, ενώ διοργανώνεται σε ετήσια βάση το Ελληνικό Φεστιβάλ Cult Ταινιών, στο οποίο οι τσόντες αν και δεν είναι το μοναδικό είδος που προβάλλεται, εντούτοις κατέχει τη μερίδα του λέοντος. Ενδεικτικό του νέου κλίματος που επικρατεί είναι ότι πανελλαδικό τηλεοπτικό κανάλι προβάλλει μεταμεσονύκτια ντοκιμαντέρ για την πορνογραφική βιομηχανία και τις σεξουαλικές ιδιαιτερότητες και την ίδια στιγμή τα περίπτερα «βουλιάζουν» από εφημερίδες και περιοδικά με αισθησιακές ταινίες.

Οσον αφορά την παραγωγή ταινιών, ο άνθρωπος ο οποίος βρίσκεται πίσω από αυτό το δεύτερο κύμα ακούει στο όνομα Δημήτρης Σειρηνάκης, έχει σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων στο εξωτερικό και στα 34 χρόνια του διευθύνει μια εταιρεία εισαγωγής και διανομής ταινιών (όχι μόνον ερωτικών), ενώ έχει προλάβει να γυρίσει επτά ταινίες, κάποιες από τις οποίες σεξουαλικού περιεχομένου. Πιο πρόσφατη είναι «Η εκδίκηση της παρθένας στα μπουζούκια», μια ταινία με υπόθεση άκρως ελληνική, με τσιγγάνους, μπουζούκια, κιτς υπερβολές και ατάκες επιπέδου Γκουσγκούνη.

Ο Δ. Σειρηνάκης θεωρείται ο μόνος επαγγελματίας παραγωγός πορνογραφικών ταινιών στην Ελλάδα. Τον συναντήσαμε στα γραφεία της επιχείρησής του στο Παλαιό Φάληρο και είχαμε μαζί του μια συζήτηση, στη διάρκεια της οποίας ο νεαρός παραγωγός και σκηνοθέτης θέλησε να διαλύσει ορισμένες παρανοήσεις που σχετίζονται με τη δραστηριότητά του. Ξεκινήσαμε, όμως, από τα επιχειρηματικά: «Η βιομηχανία ερωτικών ταινιών είναι ανθηρή στην Ελλάδα, όπως είναι παντού στον κόσμο. Το σεξ πουλάει. Υπάρχει μεγάλη παραγωγή σχετικών έργων, η οποία φτάνει μέχρι και τις 1.100 ταινίες το μήνα παγκοσμίως.

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της περσινής χρονιάς, οι ερωτικές ταινίες (πωλήσεις και ενοικιάσεις) αποτελούν κατά μέσον όρο το 15% -20% του τζίρου των βίντεο και dvd κλαμπ, ενώ σε ορισμένα φτάνουν μέχρι και το 40%. Οι Eλληνες προτιμούν κυρίως τις ευρωπαϊκές ταινίες λόγω του ότι αυτές διαθέτουν σενάριο. Αντίθετα, τις αμερικανικές ταινίες τις προτιμούν λιγότεροι, καθ’ότι τις θεωρούν αρκετά ψυχρές για να ικανοποιήσουν το μεσογειακό ταμπεραμέντο».



Νέο κανάλι της διανομής είναι τα sex shops, τα οποία έχουν πληθύνει αυτό το διάστημα, προσφέροντας ένα πολύ ιδιαίτερο και πάντως «φιλικό» περιβάλλον για την πώληση ταινιών. «Τα sex shops είναι πράγματι ένα κανάλι διανομής, είναι όμως μικρή αγορά για τα DVD’s διότι πωλούν κυρίως άλλα προϊόντα», λέει ο ίδιος.

Οταν η συζήτηση έρχεται στο μείζον θέμα των εφημερίδων που διανέμουν πορνοταινίες, ο Δ. Σειρηνάκης είναι ιδιαίτερα καυστικός. «Εχω μια εταιρεία η οποία κάνει δήλωση στην εφορία, πληρώνει κανονικά τις υποχρεώσεις της και, φυσικά, δεν μπορώ να ανεχθώ το φαινόμενο της πειρατικής πώλησης προϊόντων που ανταγωνίζονται τα δικά μου. Δεν έχω πρόβλημα με τα Μέσα τα οποία πωλούν προϊόντα της ερωτικής βιομηχανίας, άλλωστε κι εμείς εκδίδουμε ένα περιοδικό το οποίο διανέμει ταινίες μας· εκείνο, όμως, που με εξοργίζει είναι η παρανομία, άνθρωποι που δεν πληρώνουν τίποτα και σε κανέναν».

Οσο για το ίντερνετ, ο Δ. Σειρηνάκης πιστεύει ότι μεγέθυνε την αγορά σε τζίρο και έδωσε την ευκαιρία σε εκατομμύρια ανθρώπους να δουν κάτι που ασφαλώς ήθελαν αλλά δεν τολμούσαν. Από την άλλη πλευρά, όμως, το ίντερνετ «κατέστρεψε την ίδια αγορά, ενθαρρύνοντας την πειρατεία». Ο Δ. Σειρηνάκης ενίσταται για τον ρόλο του κράτους και θέτει με έμφαση, διότι προφανώς τον απασχολεί πολύ, το ζήτημα της νομοθεσίας. «Το μεγαλύτερο πρόβλημα που υπάρχει σε αυτήν τη δραστηριότητα είναι η απουσία νομικού πλαισίου το οποίο να ρυθμίζει την αγορά και να προστατεύει το κράτος και τους επαγγελματίες από διάφορα φαινόμενα παράνομων δραστηριοτήτων, όπως η πειρατεία, το λαθρεμπόριο, το άθλιο φαινόμενο της παιδικής πορνογραφίας κ.λπ.

Οχι μόνο δεν έχουμε πρόβλημα με την εφαρμογή της νομοθεσίας που ισχύει σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη, αλλά αντίθετα την επιζητούμε», τονίζει με έμφαση. Για ποια νομοθεσία, όμως, κάνει λόγο; Στις πορνογραφικές ταινίες πρέπει να παίζουν με τη θέλησή τους ενήλικα άτομα, τα οποία έχουν υπογράψει συμβόλαια, τα γυρίσματα να ξεκινούν απαραίτητα έναν μήνα μετά την υπογραφή του συμβολαίου (δίνεται χρόνος για μια δεύτερη σκέψη) και να προσκομίζουν κάθε φορά πιστοποιητικά υγείας. «Δεν μπορούν να μπαίνουν όλοι στο ίδιο καζάνι», σημειώνει ο Δ. Σειρηνάκης, ο οποίος διευκρινίζει ότι δεν έχει πρόβλημα εξεύρεσης ηθοποιών, καθώς έχει πολλές αιτήσεις για συμμετοχές σε ταινίες. Μια αγορά σε άνθιση.




Σεξ, βία και πορνό

πολλά ακούγονται και πολύ περισσότερα έχουν γραφτεί εδώ και τρεις δεκαετίας για το πορνό. Η συγκεκριμένη βιομηχανία μοιάζει, όμως, να έχει ακόμα πολλά μυστικά να αποκαλύψει, ενώ η επίδρασή της δεν έχει πλήρως διαλευκανθεί για την ακρίβεια, τώρα μελετάται σε βάθος. Για να διερευνήσουμε κοινωνικές και άλλες πτυχές της επίδρασης του πορνό ζητήσαμε τη γνώμη μιας ειδικού: Η Δέσποινα Σακκά είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

Τη ρωτήσαμε για ποιο λόγο, σε μια εποχή τόσο ελεύθερη από περιορισμούς ηθικής τάξης, σε μια εποχή τόσο δυναμικής χειραφέτησης των γυναικών, υπάρχει τόσο έντονη ανάγκη για κατανάλωση γυμνού γυναικείου (και ανδρικού σώματος) και αναπαραγωγής της σεξουαλικής πράξης.

«Ούτε η εποχή μας είναι ελεύθερη ως προς τα σεξουαλικά ήθη ούτε χειραφέτηση των γυναικών και των ανδρών υπάρχει», υποστηρίζει και εξηγεί: «Ζούμε σε μια εποχή που κατά βάση είναι πατριαρχική και ανδροκρατική, σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από έντονη κοινωνική βία. Στο πλαίσιο όλων αυτών, οι σχέσεις μεταξύ αντρών και γυναικών είναι βαθιά ανισότιμες και εξου- σιαστικές.

Η συμπεριφορά, επομένως, του τύπου «πληρώνω και το κέφι μου θα κάνω» ενέχει τη διάσταση εκμετάλλευσης και υποβιβασμού του άλλου ή της άλλης που ζει μέσα από αυτό, όπως και τη διάσταση της άσκησης εξουσίας, μιας εξουσίας πολλαπλής: Ως άνδρας προς την επί πληρωμή γυναίκα, ως έχων τα χρήματα προς εκείνον ή εκείνη που δεν τα έχει, ως ντόπιος προς τον αλλοδαπό, ως λευκός προς τον έγχρωμο κ.λπ.».

Η ίδια εκτιμά ότι οι αιτίες για την έντονη ανάγκη για γυμνό και σεξ είναι διάφορες και σύνθετες. Η Δ. Σακκά προειδοποιεί ότι στην περίπτωση του πορνό, αυτή η πλευρά που ενοχοποιείται από τη διάδοσή του είναι η γυναικεία, άδικα όμως. «Οπως είναι γνωστό, η ιστορία του πορνό δεν συντηρείται από τις γυναίκες αλλά από τους άνδρες», λέει με νόημα.

Οσο για τη θέση κάποιων ότι η ποσότητα της πορνογραφίας θα μπορούσε να μειωθεί με επιπλέον χειραφέτηση των γυναικών και σεξουαλική ελευθερία, η Δ. Σακκά εκφράζει ενδοιασμούς. «Τα ζητήματα αυτά είναι πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά και λιγότερο προσωπικά.

Η σεξουαλική ελευθερία και η σεξουαλική ενημέρωση χωρίς την οικονομική και κοινωνική χειραφέτηση και του άντρα και της γυναίκας δίνει μόνο μερική λύση στο ζήτημα», απαντάει χωρίς περιστροφές. Η καθηγήτρια του θρακιώτικου πανεπιστημίου απορρίπτει τη θεωρία περί κατευναστικής δράσης της πορνογραφίας αφού η βία και, μάλιστα, η σεξουαλική δεν έχει περιοριστεί: Πράγματι, τα αλλεπάλληλα κρούσματα βίας σε βάρος γυναικών στις μέρες μας αποτελούν αδιάψευστο σημάδι ότι περισσότερο πορνό δεν σημαίνει λιγότερους βιασμούς, παρενοχλήσεις, επιθέσεις ή δολοφονίες γυναικών.

Οσο για τον εκπαιδευτικό ρόλο του πορνό (έρευνες δείχνουν ότι στις δυτικοευρωπαϊκές χώρες ένας στους τρεις εφήβους θεωρεί ότι έμαθε βλέποντας πορνογραφικές ταινίες), η Δ. Σακκά είναι απόλυτη. «Κανένας δεν μαθαίνει από το πορνό, μαθαίνουμε μέσα από τις σχέσεις μας με τους άλλους», καταλήγει.



Hταν άξιος

Ο Κώστας Γκουσγκούνης είναι η πιο εμβληματική φιγούρα στον χώρο του ελληνικού πορνό. Εμεινε στην ιστορία όχι μόνο για τις επιδόσεις του αλλά και για τις σουρεαλιστικές ατάκες του, μέσα σε ένα κλίμα σκηνοθετικών ευκολιών που προκαλούσε αβίαστα το γέλιο. Σε μία από τις ταινίες του και κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης μουρμουρίζει δυνατά: «Πόπο, να είχα μια μπίρα τώρα!». Αμέσως εμφανίζεται στο πλάνο ένα χέρι που του δίνει ένα ποτήρι παγωμένη μπίρα. Την κατεβάζει μονορούφι και συνεχίζει το έργο του!

Θέατρο κορμιών


«Πορνογραφία σημαίνει συνουσία, συνωμοσία στο φως των αστεριών για την Ευρώπη μα και για την Ασία, πορνογραφία στα μάτια των παιδιών. [...]

Πορνογραφία σημαίνει ανταρσία, απελπισία, σκοτάδι και μαγεία. Πορνογραφία σημαίνει συνουσία, φωτογραφία, σημάδι των καιρών».

Το τολμηρό δείγμα γραφής του Αρη Δαβαράκη από τον ομώνυμο δίσκο του Μάνου Χατζιδάκι (1982) και την ομώνυμη παράσταση που κατέβηκε άδοξα αν και καμία σχέση δεν είχε με την πορνογραφία

ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
«Δεν πείραξα κανέναν με τις ταινίες μου ούτε προβάλλονταν στην τηλεόραση για να επιβάλλονται στα σπίτια. Οποιος ήθελε τις έβλεπε στις αίθουσες. Σήμερα υπάρχει ελληνικό σίριαλ που να μην έχει στήθος έξω;».

- H 55χρονη σήμερα Τίνα Σπάθη, η θρυλική πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών της δεκαετίας του ‘70, «απολογείται» και συλλογίζεται για τη σημερινή θέση του γυμνού και του σεξ στα τηλεοπτικά δρώμενα.

Δεν είναι αυτό που νομίζεις

Κατά καιρούς ανακυκλώνονται διάφοροι αστικοί θρύλοι που θέλουν Ελληνίδες πρωταγωνίστριες και πρωταγωνιστές του «κανονικού» κινηματογράφου της περιόδου 1965-1980 να έχουν λάβει μέρος σε πορνό. Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για παραφιλολογία, που οφείλεται στο ότι διάφοροι παραγωγοί ταινιών μόνταραν με «δημιουργικό» τρόπο ταινίες πορνό ή πρόσθεταν εμβόλιμες σκηνές σε «αθώες» ταινίες, εξάπτοντας τη φαντασία, αλλά σπιλώνοντας ταυτόχρονα συνειδήσεις.

ΠΗΓΗ
Frank είναι εκτός σύνδεσης   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-06-09, 14:26   #2
Frank
Consigliere
 
Το avatar του χρήστη Frank
 
Εγγραφή: 24-05-2008
Περιοχή: Dark Side
Μηνύματα: 19.267
Frank έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Προεπιλογή




Η Μυθολογια του ελληνικου πορνο
Το ελληνικό πορνό δεν είναι μόνο η καζούρα
που γινόταν στα σινεμά της Ομόνοιας για τον περιβόητο Κώστα Γκουζγκούνη,
αλλά είναι κι ένας ολόκληρος κόσμος που άλλοτε έμεινε στην ανωνυμία
κι άλλοτε πέρασε τα όρια της δημοσιότητας
χωρίς ποτέ να προκαλέσει κατακραυγή
–αντίθετα, μια αίσθηση συμπάθειας για το cult της υπόθεσης.
Πώς καταφέρνουν οι σταρ του πορνό να μετατρέπονται σε μυθικά πρόσωπα;
Πώς γίνεται η Τίνα Σπάθη να αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα
δημοσιογραφικά απωθημένα των τελευταίων δεκαετιών;
Όλοι την ψάχνουν για μια συνέντευξη,
κάποιοι την έχουν εντοπίσει στην Πελοπόννησο,
η ίδια μιλάει μόνο με τη σιωπή της.
Είναι τόλμημα, θα πει κανείς,
να φτάνει ένα πρόσωπο σε μια χώρα σαν την Ελλάδα στην ακρότητα.
Στο hardcore των πραγμάτων.
Γνωστοί Έλληνες σκηνοθέτες
που κάποτε καθοδηγούσαν τον Νίκο Ξανθόπουλο
στα μελοδράματα των ’70s (σας βοηθούν τα αρχικά Α.Τ.;)
πρωτοστάτησαν στο είδος,
ενώ ευμεγέθεις πρωταγωνιστές όπως ο Τέλης Σταλόνε
(κατά κόσμον, Τέλης Μαυρογόνατος)
ξεκίνησαν από στάντμαν σε ελληνικές ταινίες για το εξωτερικό,
για να συντροφεύσουν στη συνέχεια άγνωστες Ελληνίδες
με τα χαρακτηριστικά ονόματα Τζοάννα, Κατερίνα Σπάθη, Μόνικα,
αλλά και ξένες που έβγαζαν τα προς το ζην στην Ελλάδα,
παίρνοντας ένα χαρτζιλίκι για γυρίσματα στις ακτές του Σαρωνικού.



Το ελληνικό πορνό –μετά την πρώτη φάση του soft,
με τον Όμηρο Ευστρατιάδη
και τις τολμηρές ταινίες με την Άννα Φόνσου («Το κορίτσι και το άλογο»)
και τον Χρήστο Νομικό («Διαμάντια στο γυμνό κορμί σου»)–
άνθησε στη δεκαετία του ’80 με μέγα δημιουργό τον επονομαζόμενο «Berto»
(ψευδώνυμο ενός ανθρώπου που έβρισκε τις πρωταγωνίστριές του
στα πέριξ της Ομόνοιας).
Το είδος στη συνέχεια έκανε καριέρα στις βιτρίνες του εξωτερικού
ως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα για το φιλοθεάμον κοινό.
Η αιτία του σουξέ ήταν η ποικιλία των εικόνων:
σκηνές σε νησιά, σε θάλασσες, σε βουνά, σε χιόνι και σε βίλες ανά την Ελλάδα
συγκινούσαν κάποτε όλη την Ευρώπη.
Φυσικά, έπαιξε τον ρόλο της και η ποικιλία της δράσης,
με Έλληνες και Eλληνίδες, Γερμανίδες, Βραζιλιάνους,
ή Ελληνίδες τρανς που έκαναν και ταινίες στο εξωτερικό.
Οι Έλληνες θεατές που νοίκιαζαν παλαιότερα
κατά κόρον ελληνικές πορνοταινίες από τα βιντεοκλάμπ
είχαν και ένα παραπάνω άλλοθι για την προτίμησή τους:
το γνωστό χυδαίο χιούμορ που πλημμύριζε ηχητικά τις σκηνές,
συνήθως με ντουμπλάρισμα γυναικείων και αντρικών φωνών
και ατάκες που έχουν μείνει στην ιστορία στις αντροπαρέες.
Το χυδαίον του πράγματος έφερε και το τέλος του είδους.
Δεν υπήρξε συνέχεια στη δεκαετία του ’90,
παρά μόνο κάτι αποτυχημένες απόπειρες Κυπρίων παραγωγών
ή το comeback ενός Λάκη Λάλου (ψευδώνυμο του Λάκη Λαδόπουλου),
που γύρισε δύο βιντεοταινίες σε πολυτελές ξενοδοχείο,
φέρνοντας από τη Γαλλία τον πορνοστάρ Κριστόφ.
Η γοητεία της περίπτωσης της Τίνας Σπάθη
–που στη δεκαετία του ’70 έθελξε τους θαμώνες των τότε αιθουσών,
συμμετέχοντας σε παντός είδους τολμηρές ταινίες–
και περιπτώσεις όπως η Μάγδα Μακρή, η νυν τραγουδίστρια Μαρία Κώνστα
ή το «φλας» της Μαρίας Ιωαννίδου στην ταινία «Σεξομανία»
δεν επαναλήφθηκαν.



Το ελληνικό πορνό έσβησε,
παίρνοντας μαζί του ιστορίες για πρόσωπα που έφυγαν μαζί με μια εποχή.
Και η μόνη συζήτηση που προέκυπτε κατά καιρούς
ήταν για το περιβόητο ερώτημα αν οι γνωστές πρωταγωνίστριες
(Φόνσου, Λάσκαρη κ.λπ.) είχαν γυρίσει ποτέ hard σκηνές
–κάτι που χρειάστηκε να διευκρινιστεί ενίοτε και δικαστικώς,
αποδεικνύοντας ότι η παραφιλολογία για το θέμα δεν είχε βάση.
Απλώς, κάποιοι με τη μέθοδο του μοντάζ είχαν κάνει το θαύμα τους,
γεμίζοντας τις αίθουσες των λιμανιών ανά τον κόσμο
και τροφοδοτώντας τις φαντασιώσεις των Ελλήνων ναυτικών,
που όλοι έχουν μια ιστορία να διηγηθούν για το θέμα.
Οι μόνες ιστορίες που φαίνεται να έχουν βάση είναι αυτές που μιλάνε
για πορνοταινίες που δεν βλέπουν ποτέ το φως της ελληνικής αγοράς,
με πρωταγωνίστριες κάποια μοντέλα
–ταινίες που διοχετεύονται σε αγορές εκτός Ευρώπης.
Είναι το τίμημα της ανωνυμίας που θέλουν να κρατήσουν
μέσα σ’ ένα κύκλωμα «αντικοινωνικό», ενοχλητικό και βρόμικο.
Και το αποτυχημένο ριμέικ παραγωγών
που κάποτε είχαν και κάτι τις το χαριτωμένον

ΠΗΓΗ
Frank είναι εκτός σύνδεσης   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-06-09, 14:32   #3
Frank
Consigliere
 
Το avatar του χρήστη Frank
 
Εγγραφή: 24-05-2008
Περιοχή: Dark Side
Μηνύματα: 19.267
Frank έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Προεπιλογή

Τιτλοι απο Ελληνικες Τσοντες

1. Στο τρένο θα στον σφυρίξω δυο φορές
2. Ξεκ@λοθρευτής 2: Η μέρα της στύσης
3. Τα ζόμπι είναι π$%@οφάγα
4. Τα κανόνια του Bυζαρόνε
5. Πουτ@νικός
6. Τα μαύρα παπ@ρια του έρωτα
7. Ξέρω ποιον ξεπέταξες πέρυσι το καλοκαίρι
8. Η γέφυρα του ποταμού Kαβαλάι (σ.σ: έλεος!!)
9. Χάρι Καπότερ
10. Μια βραδία στου Μο#νοχείλ
11. Στη σκια του ξεκώλακα
12. Η στύση σας προωθείται
13. Ποκαχώνοντας
14. Επιστροφή στη χώρα του πρ*κτέ
15. Πολύ σκληρός για να χωρέσει
16. Η σαραντάρα κι ο παπ@ρης
17. Βαθύτερα δεν γίνεται
18. Γ@μημένος την 4η Ιουλίου
19. Η νύφη τον έφαγε
20. Μπούτια ερμητικά κλειστά
21. Μαγεμένος Κ@υλός
22. Ο γητευτής των πρ*κτών
23. Κουράστηκα να πηδάω της αγαπητικές σου
24. Ο σκίστης του Παναμά
25. Ο έμπειρος της Βενετίας
26. Το κλαρίνο του λοχαγού Κωλέρι
27. Η μικρή Ξε-κόλυα
28. Γ@μελί
29. Πήδα με αν μπορείς
30. Παλούκι Λουκ
31. Ο Τρομπέν των δασών
31. Χίλιες και μια πίπες
32. Σουφριζότο
33. Οι κ*λοι το σκασαν
34. Πουροτεχνήματα
35. Χτυποκ@υλια στο Μπεβερλι Χιλς
36. Hothika
37. Πουστ@ρ Wars Επεισόδιο 1: Η αόρατη ψ*λή
38. Γαμ@τε Κιντ
39. Η Ντ'Αρπαχτάν και οι 3 σωματοπήδακες
40. Η ψ*λαρπαχτή
41. Σε τεντωμένο κ@υλί
42. Ο Χάρι Σπρώχτερ και η κάμαρα με τους δον*τές
43. Θωρηκτό Πρωκτέμκιν
44. Κλεοπάρτα
45. Ο κόμης Μοντεχ*στο
46. Ο μύθος του ακέφαλου καβλι@ρη
47. Γ@μιολέρο
48. Ο μάγος του Πρ*κτ-οζ
49. Θέλω και τη γιαγιά σου (σ.σ: WTF?)
50. Τρυπανικός
51. Πρώτο τραβελι πίστα
52. Αγάπη μου μεγέθυνα το πουλί μου
53. Άγγιγμα ψ*λης
54. Αδερφομαζώματα, παρτουζοσκορπίσματα
55. Αεροκ#λικες επιδρομές
56. Αμαπέους
57. Αμέρικαν πέη
58. Αν έχεις κ%λο διάβαινε
59. Αυτός, αυτή και τα μπανιστήρια
60. Αχ και βαχ με το Σεβάχ
61. Βαθύτερα δε γίνεται
62. Βόρειος κ$λος
63. Γ@μι@ς αλα ελληνικά
64. Γατούλα με τη ροζ τρυπούλα
65. Γιουροβίζιον
66. Η Αιγυπτιακή τριλογία: Η πυραμίδα του Πέοπα, Φαραώ Τουτανγ@μων, Κλεοπ@ρτα
67. Η θεία απ' το Κ*λοράντο
68. Η κοιλάδα με τις τσούλες
69. Η Χιονάτη και οι 7 βαρβάτοι
70. Θωρηκτό Καβλέρωφ
71. Ιντεραραπικαν
72. Και οι παντρεμένες έχουν μ&%νι
73. Κάλλιο δυο στο κ#λομέρι παρά δέκα και καρτέρει
74. Κόναν ο Κ@βλ@ρος
75. Κ*λέθρια σχέση
76. Κ*λική επαναφορά
77. Μάρκο Κ^λο
78. Μη μου τους κ*λους τάραττε
79. Μία φορά κι ένα καιρό στην άγρια στύση
80. Μ&%νια στα Χανιά
81. Μ#$νομάχος
82. Ξέσκισμα στο Όριεν Εξπρές
83. Ο Άρχοντας των Ξεκ*λιδιών (σ.σ: χωρίς ξωτικά)
84. Ο Ζορό ζορίζεται
85. Ο καλός ο καπετάνιος στην παρτούζα φαίνεται
86. Συλλέκτης πρ*κτων
87. Ο μικρός Ξεκολια
88. Ο πρίγκηπας της Ψ*λούντα
89. Ο πρ%κτοπόντικας
90. Οπισθογ@μικη κομπανία
91. Ο Τραβάν και η Τζέην
92. Πρίμα κ*λαρίνα
93. Πρ*κτοβάθμια εκπαίδευση
94. Πρ*κτοδικείο
95. Πρ*κτορείο μοντέλων
96. Σεξορκιστής
97. Σούφρ@ και παραλλαγή
98. Το ακρωτήρι του κ*λου
99. Το πορτραίτο του Ντόριαν Πέη
100. Τρόμπακοπ
101. Υπερκ*λικη δόση
102. Το σκληρό πουλί της νιότης

3 μπόνους τίτλοι με γεωγραφικό προσδιορισμό:

103. Στην Πάργα πέφτει γ@μησι αλάργα
104. Στο Βόλο θα σε πάρω απ' τον κ*λο
105. Τσιμπούκι@ με θέα στην Καλλιθέα

ΠΗΓΗ
Frank είναι εκτός σύνδεσης   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-06-09, 14:41   #4
Frank
Consigliere
 
Το avatar του χρήστη Frank
 
Εγγραφή: 24-05-2008
Περιοχή: Dark Side
Μηνύματα: 19.267
Frank έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Προεπιλογή

Για την Ελλαδα και ιδιαιτερα
για τον κινηματρογραφικη παραγωγη της
αποτελεσε ενα ειδος με bigger than life απηχηση .
Αναμεσα στα ορια του cult και του trash
η ελληνικη τσοντα ειχε και εχει αμετρητους θαυμαστες .
Ενα μικρο αφιερωμα σε ενα ειδος που εχει γινει πια μυθος .
Frank είναι εκτός σύνδεσης   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-06-09, 16:20   #5
Chief
Prestige Serial Killer
 
Το avatar του χρήστη Chief
 
Εγγραφή: 27-11-2008
Περιοχή: SiouXcitY
Μηνύματα: 7.577
Chief has much to be proud ofChief has much to be proud ofChief has much to be proud ofChief has much to be proud ofChief has much to be proud ofChief has much to be proud ofChief has much to be proud ofChief has much to be proud ofChief has much to be proud of
Προεπιλογή

Το μόνο που αξίζει από τις ελληνικές παραγωγές είναι οι ατάκες!
Είναι περισσότερο κωμωδίες παρά ταινίες πορνό!

Ατάκα από Γκουσκουνη!

Κοιματε η γκόμενα και αυτός την έχει επάνω στο καλοριφέρ!
Ξυπνάει η γκόμενα και όταν τον βλέπει τον ρωτάει
-Μα καλα τι κανεις εκει;
-Ζεστενω το πρωινο σου μωρο μου!!!!

__________________
(Mτ 22:15-22, Λκ 20:20-26)
Chief είναι εκτός σύνδεσης   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-06-09, 16:25   #6
Λήσταρχος Νταβέλης
Τσιγκολελέτα
 
Το avatar του χρήστη Λήσταρχος Νταβέλης
 
Εγγραφή: 18-06-2008
Περιοχή: Tour Bus
Μηνύματα: 5.129
Λήσταρχος Νταβέλης has a brilliant futureΛήσταρχος Νταβέλης has a brilliant futureΛήσταρχος Νταβέλης has a brilliant futureΛήσταρχος Νταβέλης has a brilliant futureΛήσταρχος Νταβέλης has a brilliant futureΛήσταρχος Νταβέλης has a brilliant futureΛήσταρχος Νταβέλης has a brilliant futureΛήσταρχος Νταβέλης has a brilliant futureΛήσταρχος Νταβέλης has a brilliant futureΛήσταρχος Νταβέλης has a brilliant futureΛήσταρχος Νταβέλης has a brilliant future
Προεπιλογή

Τα rei μου

Φανατικός θαυμαστής του είδους με πολλά γαλόνια. Μου λείπουν ακόμα πολλές αλλά προσπαθώ να εμπλουτίζω την λίστα...
Λήσταρχος Νταβέλης είναι εκτός σύνδεσης   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-06-09, 16:44   #7
Κώστας Μπρικόλιας
Στρατιωτικος,Miss Γραφείο,D5
 
Εγγραφή: 23-06-2008
Μηνύματα: 11.590
Κώστας Μπρικόλιας has a brilliant futureΚώστας Μπρικόλιας has a brilliant futureΚώστας Μπρικόλιας has a brilliant futureΚώστας Μπρικόλιας has a brilliant futureΚώστας Μπρικόλιας has a brilliant futureΚώστας Μπρικόλιας has a brilliant futureΚώστας Μπρικόλιας has a brilliant futureΚώστας Μπρικόλιας has a brilliant futureΚώστας Μπρικόλιας has a brilliant futureΚώστας Μπρικόλιας has a brilliant futureΚώστας Μπρικόλιας has a brilliant future
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Chief Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μόνο που αξίζει από τις ελληνικές παραγωγές είναι οι ατάκες!
Είναι περισσότερο κωμωδίες παρά ταινίες πορνό!

Ατάκα από Γκουσκουνη!

Κοιματε η γκόμενα και αυτός την έχει επάνω στο καλοριφέρ!
Ξυπνάει η γκόμενα και όταν τον βλέπει τον ρωτάει
-Μα καλα τι κανεις εκει;
-Ζεστενω το πρωινο σου μωρο μου!!!!
Η αγαπημένη μου ατάκα του ΘΕΟΥ!!!

Κώστας Μπρικόλιας είναι εκτός σύνδεσης   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-06-09, 16:47   #8
aDDictIve
Του Κάβιλ Οικονομολόγος - Editor
 
Το avatar του χρήστη aDDictIve
 
Εγγραφή: 03-06-2009
Περιοχή: Dance Floor!
Μηνύματα: 10.298
aDDictIve is a splendid one to beholdaDDictIve is a splendid one to beholdaDDictIve is a splendid one to beholdaDDictIve is a splendid one to beholdaDDictIve is a splendid one to beholdaDDictIve is a splendid one to beholdaDDictIve is a splendid one to beholdaDDictIve is a splendid one to behold
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Frank Εμφάνιση μηνυμάτων









δεν ήξερα ότι ο Σουγκλάκος ήταν πρωταγωνιστής σε τσοντα!!
aDDictIve είναι εκτός σύνδεσης   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-06-09, 19:59   #9
Urahara
Ανοίξαμε και σας περιμένουμε
 
Το avatar του χρήστη Urahara
 
Εγγραφή: 19-09-2008
Περιοχή: Karakura Town
Μηνύματα: 3.182
Urahara is a glorious beacon of lightUrahara is a glorious beacon of lightUrahara is a glorious beacon of lightUrahara is a glorious beacon of lightUrahara is a glorious beacon of lightUrahara is a glorious beacon of light
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aDDictIve Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν ήξερα ότι ο Σουγκλάκος ήταν πρωταγωνιστής σε τσοντα!!
Εδώ ήταν η Μιμή Ντενίση, ο Σουγκλάκος δεν θα'τανε?
__________________


Urahara είναι εκτός σύνδεσης   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-06-09, 21:15   #10
Frank
Consigliere
 
Το avatar του χρήστη Frank
 
Εγγραφή: 24-05-2008
Περιοχή: Dark Side
Μηνύματα: 19.267
Frank έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Urahara Εμφάνιση μηνυμάτων
Εδώ ήταν η Μιμή Ντενίση, ο Σουγκλάκος δεν θα'τανε?

Παράθεση:
...Και η μόνη συζήτηση που προέκυπτε κατά καιρούς
ήταν για το περιβόητο ερώτημα αν οι γνωστές πρωταγωνίστριες
(Φόνσου, Λάσκαρη κ.λπ.) είχαν γυρίσει ποτέ hard σκηνές
–κάτι που χρειάστηκε να διευκρινιστεί ενίοτε και δικαστικώς,
αποδεικνύοντας ότι η παραφιλολογία για το θέμα δεν είχε βάση.
Απλώς, κάποιοι με τη μέθοδο του μοντάζ είχαν κάνει το θαύμα τους,
γεμίζοντας τις αίθουσες των λιμανιών ανά τον κόσμο
και τροφοδοτώντας τις φαντασιώσεις των Ελλήνων ναυτικών,
που όλοι έχουν μια ιστορία να διηγηθούν για το θέμα.
Οι μόνες ιστορίες που φαίνεται να έχουν βάση είναι αυτές που μιλάνε
για πορνοταινίες που δεν βλέπουν ποτέ το φως της ελληνικής αγοράς,
με πρωταγωνίστριες κάποια μοντέλα
–ταινίες που διοχετεύονται σε αγορές εκτός Ευρώπης.
Είναι το τίμημα της ανωνυμίας που θέλουν να κρατήσουν
μέσα σ’ ένα κύκλωμα «αντικοινωνικό», ενοχλητικό και βρόμικο...
Παντου υπαρχει ενας μυθος .
Frank είναι εκτός σύνδεσης   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν μπορείτε δημιουργήσετε νέα threads
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα posts
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις επισυνάψεις των posts σας
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα posts σας

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:51.


κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.